fbpx

טיפול חדשני בסרטן הריאות – המדריך

כל מי שבן משפחתו או הוא עצמו אובחנו לאחרונה במחלת הסרטן, יודע שהחיפוש אחר פתרונות רפואיים מתחום הרפואה הקונבנציונאלית או הרפואה המשלימה עבור המחלה או תופעות הלוואי שלה כמו טיפול חדשני בסרטן הריאות, לא מסתיים אף פעם.

אז מה הם הטיפולים החדשניים שקיימים כרגע עבור מחלת סרטן הריאות?

אם יצא לכם לאחרונה להתמודד עם מחלת הסרטן והשלכותיה אתם ודאי יודעים כי כמעט כל פתרון שמבטיח הקלה הוא כמו מים צוננים לגרון יבש.

סרטן הריאות גורם לתופעות המקשות גם על כל הקשור בנשימה וגם על מערכות נוספות. כך גם טיפולים במחלת הסרטן גוררים תופעות לוואי מאוד לא נעימות שלעיתים יש לטפל גם בהן.

טיפול חדשני בסרטן הריאות

אונקולוגיה – תחום מתפתח

כידוע, אין תרופה לסרטן שמבטיחה ריפוי במאת האחוזים.

עם זאת תחום האונקולוגיה מתפתח כל הזמן, ואם חס וחלילה אתם או מי מבני משפחתכם אובחן במחלת הסרטן, כדאי להתעדכן בחידושים האחרונים.

יש טיפולים ממוקדים יותר בגידולים בלתי מפושטים, ויש פתרונות מסוימים, אשר הייעוד שלהם הוא להקל על תופעות לוואי של המחלה וטיפוליה.

רפואה משלימה / אלטרנטיבית לחולי סרטן

למחלת הסרטן ובמיוחד לסרטן הריאות ישנה השפעה סיסטמית על כל הגוף.

שינויים במאזן חום הגוף בעקבות חוסר יכולת של הגוף לווסת את החום, חסרים תזונתיים ומערכת חיסונית ירודה – כל אלו ועוד מופיעים אצל החולים גם עקב המחלה עצמה וגם עקב הטיפולים במחלה.

באמצעות טיפולים אלטרנטיביים כמו היפרתרמיה, אפשר לסייע באיזון הגוף ולהשיג התמודדות מיטבית עם המחלה

מרכז רפואי מקצועי

אם התבשרתם לצערכם כי עליכם להתחיל בטיפולים נגד סרטן, חפשו מרכז רפואי לחולי סרטן המציע מגוון טיפולים ויודע לטפל במקצועיות הן במחלה והן בתופעות הנלוות לה.

במרכז הרפואי אשר בראשו עומד ד"ר יוסף ברנר ניתן למצוא מגוון טיפולים שלא מוצעים בכל מקום, כמו למשל עירוי ויטמין C במינון גבוה המסייע במצבים של מערכת חיסונית ירודה ובמצבים של כשל תזונתי.

מחלת סרטן הריאות היא בהחלט מצב לא נעים, אך עם טיפול מקצועי ואנושי, התקופה יכולה לעבור עליכם ועל בני משפחתכם מעט יותר בשלום.

רק בריאות.

אז מה היה לנו כאן עד עכשיו?
Picture of מרכז רפואי ניו הופ
מרכז רפואי ניו הופ

"ניו הופ" (NEW HOPE) הוא מרכז רפואי (רפואה פרטית) לחולי סרטן שנוסד לפני כ-20 שנה. המרכז מתמחה בהיפרתרמיה וברפואה אינטגרטיבית לחולים אונקולוגיים.

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי
צרו איתנו קשר:
מאמרים אחרונים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן! השקענו המון בכתיבת התכנים שלפניכם, לכן נודה לכם אם לא תעתיקו אותם.
אונקולוגיה סרטן ריאה

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

על הספר של ד"ר יוסף ברנר

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

Call Now Button