fbpx

דרכי ריפוי סרטן הערמונית

סרטן הערמונית הוא אחד מסוגי מחלת הסרטן השכיחים ביותר בקרב אוכלוסיית הגברים, כאשר אבחון מוקדם מהווה פעמים רבות את הפרמטר המכריע בהצלחת הטיפול הרפואי.

מהם תסמיני סרטן הערמונית? כיצד מאבחנים אותו? ואיך רפואה משלימה קשורה לעניין?

כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם.

דרכי ריפוי סרטן הערמונית

מהו סרטן הערמונית?

סרטן הערמונית הוא סרטן המתפתח בבלוטת הערמונית הנמצאת באזור שלפוחית השתן של הגברים.

סרטן הערמונית נוצר ומתפתח כאשר אחד מתאי הרקמה בבלוטת הערמונית אינו מפסיק להתרבות, עד למצבים בהם תאי הסרטן עלולים להתפשט ולשלוח גרורות לאזורים נוספים בגוף.

תסמינים מוקדמים ואבחון סרטן הערמונית

לאבחון מוקדם של מחלת הסרטן בכלל קיימת חשיבות מכרעת בהצלחת טיפולים במחלת הסרטן בכלל ובסרטן הערמונית בפרט, לגביו כמעט ואין תסמינים מוקדמים.

אבחון סרטן הערמונית מתבצע לרוב כאשר נמצאת עלייה ברמת החלבון המופרש מהערמונית (PSA) בדם וכן באמצעות בדיקה של רופא החש בגוש חריג באזור.

כיצד רפואה משלימה יכולה לתרום להליך ריפוי סרטן הערמונית?

בעידן הרפואה המודרני, בתי חולים ומרכזים רפואיים בארץ ובעולם פועלים לשילוב רפואה משלימה לחולי סרטן יחד עם הטיפולים הקונבנציונאליים – הן כטיפולים משלימים אשר נועדו לשפר את יעילות הטיפולים האונקולוגיים והפחתת הרעלים והנזקים הנגרמים מהם והן כטיפולים בפני עצמם, המסייעים לשיפור תפקוד המערכת החיסונית והתמודדות עם תופעות הלוואי של המחלה.

דרכי ריפוי סרטן הערמונית – טיפולי רפואה משלימה

טיפולי רפואה משלימה יכולים להתבצע הן על ידי החולים עצמם, ובעיקר באמצעות שינוי הרגלי תזונה וביצוע פעילות גופנית והן על ידי רופאים מומחים, העושים שימוש במכשור בטכנולוגיה מתקדמת לביצוע מגוון טיפולים ללא כאבים ו/או תופעות לוואי.

בין הטיפולים האלה נמנים היפרתרמיה (טכנולוגיה להחדרת חום גבוה לגוף), עירוי ויטמין C במינון גבוה ועוד.

כיצד נדע מהו הטיפול המתאים ביותר?

כפי שניתן להבין, קיימים לא מעט טיפולי רפואה משלימה ובכדי לקבל הכוונה וייעוץ המתאימים באופן אישי למצבכם, חשוב לפנות למרכזי רפואה פרטית בעלי מומחיות בתחום הרפואה המשלימה.

כזה הוא ניו-הופ, מרכז רפואי פרטי בעל ותק של כ-20 שנים, אשר נוסד על ידי ד"ר יוסף ברנר.

אז מה היה לנו כאן עד עכשיו?
Picture of מרכז רפואי ניו הופ
מרכז רפואי ניו הופ

"ניו הופ" (NEW HOPE) הוא מרכז רפואי (רפואה פרטית) לחולי סרטן שנוסד לפני כ-20 שנה. המרכז מתמחה בהיפרתרמיה וברפואה אינטגרטיבית לחולים אונקולוגיים.

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי
צרו איתנו קשר:
מאמרים אחרונים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן! השקענו המון בכתיבת התכנים שלפניכם, לכן נודה לכם אם לא תעתיקו אותם.
אונקולוגיה סרטן ריאה

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

על הספר של ד"ר יוסף ברנר

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

Call Now Button