fbpx

טיפול בסרטן מעי הגס – המדריך המלא

כל התחום האונקולוגי לוט בערפל, לא כל שכן כאשר מדובר בסרטן מסוג ספציפי שמחפשים בשבילו ריפוי או לפחות טיפול בסימפטומים – בטח כאשר מדובר על טיפול בסרטן מעי הגס.

אז אם גם אתם או בני משפחותיכם בדיוק מחפשים ומגששים ומתמודדים עם סיטואציה מורכבת של מחלת הסרטן, אולי תגלו במאמר הבא כמה חידושים.

אונקולוגיה בכלל ואונקולוגיה של מערכת העיכול בפרט, זהו תחום סבוך.

למצוא פתרונות לחולים בתחום הזה הינה משימה מאתגרת עד מאד.

את התרופה לסרטן עוד לא הצליחו למצוא, ותרופות המקלות על הסימפטומים, קשה להציע מאחר ומערכת העיכול כולה לוקה בתסמינים כאלה ואחרים. אז מה כן אפשר?

טיפול בסרטן מעי הגס

רפואה קונבנציונלית

דרכי הרפואה הקונבנציונלית הן מצד אחד מתקדמות עם השנים ומצד שני מוגבלות.

האיזון בין הטיפולים והניתוחים לבין הניסיון להשאיר את המטופל מספיק חזק ואיתן על מנת להתמודד עם המחלה עצמה ועם המצב הנפשי שמגיע עימה, הוא על גבול הבלתי אפשרי.

טיפולים במחלת הסרטן, רבים מהם, גם אלו המוכחים כמסייעים בניצחון, גורמים למטופל להיות חלש ושברירי, ולפעמים זה מגיע עד רמה ששוקלים להפסיק את הטיפול.

רפואה אלטרנטיבית לחולי סרטן

בשלב זה כדאי לשקול שילוב עם רפואה משלימה.

לכל תחום הרפואה האלטרנטיבית יש מה להציע לחולים אונקולוגים ולמטופלים בתרופות שונות למחלת הסרטן.

 כמובן שאין להסתמך על הרפואה המשלימה בלבד, כי כשמה כן היא, היא משלימה.

עם זאת, שילוב של מספר מסלולי טיפול יכול להוכיח את עצמו כמשפר גם את סיכויי ההחלמה, וגם כמשפר משמעותית את מצבו המנטלי של המטופל, כך שיוכל להתמודד עם הבאות.

סוגי טיפול ברפואה משלימה

אם אתם מתעניינים בתחום ותרצו לשעת מה יש לעולם הרפואה האלטרנטיבית להציע לכם או לבן המשפחה שלכם, חיפוש קצר באינטרנט יכול להניב לכם מספר תוצאות, חלקן טובות ובדוקות.

המרפאה שלנו לדוגמה, שנוסדה ע"י ד"ר יוסף ברנר, מציעה טיפול שכולל עירוי ויטמין C במינון גבוה, מה שמאפשר לגוף להתחזק תוך כדי הטיפולים הקונבנציונליים שמחלישים את הגוף כאשר הם נלחמים בתאים הבלתי רצויים.

דרך טובה להגיע למטפל טוב היא לקבל המלצות ממכרים.

דרך נוספת היא חיפוש יסודי ברשת.

רק בריאות.

אז מה היה לנו כאן עד עכשיו?
Picture of מרכז רפואי ניו הופ
מרכז רפואי ניו הופ

"ניו הופ" (NEW HOPE) הוא מרכז רפואי (רפואה פרטית) לחולי סרטן שנוסד לפני כ-20 שנה. המרכז מתמחה בהיפרתרמיה וברפואה אינטגרטיבית לחולים אונקולוגיים.

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי
צרו איתנו קשר:
מאמרים אחרונים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן! השקענו המון בכתיבת התכנים שלפניכם, לכן נודה לכם אם לא תעתיקו אותם.
אונקולוגיה סרטן ריאה

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

על הספר של ד"ר יוסף ברנר

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

Call Now Button