fbpx

טיפולים אלטרנטיביים בסרטן הלבלב

הלבלב ממלא תפקיד מכריע בעיכול ובוויסות הסוכר בדם. כאשר סרטן מתפתח באיבר זה, לעתים קרובות הוא אינו מזוהה עד שהוא בשלב מתקדם, מה שהופך את הטיפול למסובך יותר.

לצד טיפולים מסורתיים כמו כימותרפיה, הקרנות וניתוחים, יש עניין גובר בטיפולים אלטרנטיביים שמטרתם לספק טיפול תומך, לנהל תסמינים ולשפר את איכות החיים.

טיפולים אלטרנטיביים בסרטן הלבלב

איך טיפולים אלטרנטיביים עוזרים להתמודד עם סרטן הלבלב?

בכל השוואה בין טיפולים במחלת הסרטן, צריך להזכיר את האפשרות של רפואה משלימה.

כמה מחקרים הראו תוצאות מבטיחות, המצביעות על כך שטיפולים אלטרנטיביים מסוימים יכולים לשפר את איכות החיים, להפחית את תופעות הלוואי של הטיפול, ובמקרים מסוימים, אף לשפר את היעילות של טיפולים סטנדרטיים בסרטן הלבלב.  

ממצאים אלו הובילו לעלייה הדרגתית בשילוב שיטות חלופיות בטיפול קונבנציונלי בסרטן הלבלב, כאשר חלק ממרכזי הסרטן מציעים כיום טיפולים משלימים לצד פרוטוקולי טיפול סטנדרטיים.

מתי לבצע טיפול אלטרנטיבי?

ההחלטה לפנות אל רפואה אלטרנטיבית לחולי סרטן, נובעת פעמים רבות מרצון לשליטה רבה יותר בטיפול והעדפה לגישות טבעיות יותר.

מטופלים רבים נמשכים לרעיון של שימוש בשיטות המתאימות יותר לערכים האישיים והאמונות שלהם לגבי בריאות ואיכות חיים.

הטיפול מתאים לכולם. זה נכון במיוחד עבור אלה שחוו או נזהרים מתופעות הלוואי של טיפולים קונבנציונליים, או שחשים שהרפואה המסורתית אינה נותנת מענה לצרכיהם.

גם בתחום האונקולוגי מזהים את הפוטנציאל

בעוד שטיפולים אלטרנטיביים לסרטן ממשיכים להיות נושא לדיון ולמחקר, הם ללא ספק ממלאים תפקיד משמעותי בנוף הטיפול בסרטן, ומציעים תקווה ואפשרויות נוספות למי שעומד בפני המסע המאתגר הזה.

במקרים של סרטן הלבלב, השאיפה צריכה להיות התחלת הטיפול מוקדם ככל האפשר.

הגישה האלטרנטיבית היא דרך הדורשת שיקול דעת זהיר, דיאלוג פתוח עם מרכזי בריאות ומחויבות לקבלת החלטות מושכלות.

איזה מרכז רפואי יכול לטפל בכם?

פנייה למרכז הרפואי (רפואה פרטית) ניו הופ שייסד ד"ר יוסף ברנר המתמחה בסרטן הלבלב הינה חיונית, מכיוון שמרכזים כאלה מצוידים במומחיות הדרושה למתן טיפול מקיף.

נציגי ניו הופ יכולים להציע הנחיות לגבי ההתאמה והבטיחות של טיפולים אלטרנטיביים בשילוב עם טיפולים קונבנציונליים להתמודדות עם המחלה.

אז מה היה לנו כאן עד עכשיו?
Picture of מרכז רפואי ניו הופ
מרכז רפואי ניו הופ

"ניו הופ" (NEW HOPE) הוא מרכז רפואי (רפואה פרטית) לחולי סרטן שנוסד לפני כ-20 שנה. המרכז מתמחה בהיפרתרמיה וברפואה אינטגרטיבית לחולים אונקולוגיים.

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי
צרו איתנו קשר:
מאמרים אחרונים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן! השקענו המון בכתיבת התכנים שלפניכם, לכן נודה לכם אם לא תעתיקו אותם.
אונקולוגיה סרטן ריאה

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

על הספר של ד"ר יוסף ברנר

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

Call Now Button