fbpx

דרכי טיפול בסרטן השד – איך ניתן לטפל ומה חשוב לדעת

סרטן השד זהו סוג סרטן שצובר תאוצה וגם בסרטן השד יש דרכי טיפול מגוונים ושונים.

אם בקמפיין האחרון לבירור ובדיקה מוקדמת דובר על אחת מכל תשע נשים, הרי שעכשיו ודאי שהמספרים כבר גדלו – מה ניתן לעשות על מנת לטפל בסרטן השד? והאם רק לרפואה הקונבנציונאלית יש מה להציע? במאמר הבא תוכלו לגלות.

אחת מתשע זה לא רק שם של קמפיין, זה הוא מספר הנשים שנמצא אצלם סרטן השד בבדיקה כזו או אחרת.

אפשר להבין מכך שזהו מספר הנשים באוכלוסייה, המתמודדות עם השלכות הגילוי של הסרטן ועם כל תופעות הלוואי המלוות את הטיפולים המתאימים לריפוי סרטן השד.

דרכי טיפול בסרטן השד

אונקולוגיה – מצב מורכב

להיות חולה במחלה אונקולוגית זהו מצב סבוך יותר ממה שנדמה.

אם למחלות אחרות כבר נמצאה התרופה על ידי המדע, הרי שבכל הנוגע בתחום טיפולים במחלת הסרטן, המדענים עדיין מחפשים.

התרופות שכן קיימות, אינן מרפאות באופן מוחלט, ומביאות איתן שלל תופעות לוואי, עימן המטופל צריך להתמודד – מה שמביא לכך שההתמודדות היא גם פיזית וגם מנטאלית.

רפואה אלטרנטיבית לחולי סרטן

אם כן, בכל הקשור לתופעות הלוואי וחיזוק המערכת החיסונית וגופו של המטופל באופן כללי, כדאי לשמוע מה יש לרפואה המשלימה להציע.

האדם המתמודד עם תקופת הטיפולים חווה גם קושי מנטלי, התמודדות נפשית קשה, אך גם קושי פיזי והחלשה של הגוף בעקבות הטיפולים עצמם, ועל שני אלו יש לרפואה המשלימה פתרונות מגוונים.

התייעצות עם איש מקצוע

על מנת להחליט מה הטיפול הנכון עבורכם, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כמו ד"ר יוסף ברנר המומחה בכל הקשור ברפואה אלטרנטיבית, ויוכל להציע לכם את הטיפולים הרלוונטיים.

במהלך הפגישה הראשונה אתם תשמיעו את שיש לכם להגיד, על הקשיים שאתם חווים בעקבות המחלה והטיפולים שלה, ותוכלו לשמוע מגוון אפשרויות לטיפול במצבים כמו שלכם.

שילוב מנצח

לסיכום, חשוב להבין כי טיפול בסרטן השד בפרט ובמחלת הסרטן בכלל, הוא משימה לא פשוטה.

יש לשים לב לכל התחומים בהם המטופל צריך סיוע, הקושי המנטלי המצריך ליווי מקצועי, המחלה עצמה שמצריכה רופא מתחום האונקולוגיה, וחיזוק וטיפול בכל היתר ע"י רפואה אלטרנטיבית לחולי סרטן.

אז מה היה לנו כאן עד עכשיו?
Picture of מרכז רפואי ניו הופ
מרכז רפואי ניו הופ

"ניו הופ" (NEW HOPE) הוא מרכז רפואי (רפואה פרטית) לחולי סרטן שנוסד לפני כ-20 שנה. המרכז מתמחה בהיפרתרמיה וברפואה אינטגרטיבית לחולים אונקולוגיים.

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי
צרו איתנו קשר:
מאמרים אחרונים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן! השקענו המון בכתיבת התכנים שלפניכם, לכן נודה לכם אם לא תעתיקו אותם.
אונקולוגיה סרטן ריאה

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

על הספר של ד"ר יוסף ברנר

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

Call Now Button