fbpx
טיפול אלטרנטיבי לסרטן

טיפולים אלטרנטיביים בסרטן – למי זה נועד?

הוספת טיפולים אלטרנטיביים (המכונים גם רפואה משלימה או רפואה אינטגרטיבית) לטיפולים בהקרנות, כימותרפיה והורמונים הניתנים בבתי החולים, מומלצת לכל החולים שאובחנו עם מחלת הסרטן. טיפולים אלו יכולים לשפר את היעילות של הטיפולים הקונבנציונליים, לסייע בהתמודדות עם תופעות לוואי ולקצר את משך הטיפול.

מרבית החולים ישתמשו בשיטות האלטרנטיביות במקביל לטיפולים הקונבנציונליים. אך לעיתים, טיפולים אלטרנטיביים ניתנים כטיפול יחיד ללא טיפולים קונבנציונליים מקבילים:
1. בחולים שקיבלו טיפולים קונבנציונליים ונכשלו בכולם ואין בבית החולים טיפולים נוספים המתאימים להם. מאחר והטיפולים האלטרנטיביים במרבית המקרים אינם גורמים לתופעות לוואי ולנזקים, ניתן לתת אותם גם לחולים במצב מחלה מתקדם ובמצב כללי וגופני ירוד.
2. בחולים אשר מסיבות אישיות מסרבים לעבור טיפולים בכימותרפיה או הקרנות. ניתן לטפל בחולים אלה בטיפולים אלטרנטיביים בלבד אם הם מודעים לאפשרויות הטיפוליות האחרות ויעילותן.

טיפול אלטרנטיבי לסרטן

מתי ניתן לשלב טיפול אלטרנטיבי לסרטן?

יש לשלב את שיטות הטיפול של הרפואה האלטרנטיבית מיד עם אבחון המחלה ללא קשר באם מחלת הסרטן אובחנה בשלבים ההתחלתיים או כמחלה מתקדמת או אפילו גרורתית.
כאשר מחלת הסרטן מאובחנת בשלבים הראשונים, מטרת הטיפולים האלטרנטיביים היא להפחית את סיכויי ההישנות של המחלה לאחר הטיפול הראשוני.
כאשר מחלת הסרטן מאובחנת בשלבים מתקדמים או כאשר קיימות כבר גרורות, מטרת הטיפולים האלטרנטיביים היא לשפר את סיכויי ההישרדות.

סוגי הטיפולים האלטרנטיביים:

היפרתרמיה: טיפול בגלי חום. שיטה סלקטיבית זו פוגעת בתאי הסרטן מבלי לפגוע בתאים הבריאים, ולכן לא גורמת לתופעות לוואי או כאבים.

עירוי ויטמין סי: ויטמין סי שניתן דרך הוריד בריכוז גבוה פועל כחומר אנטי-סרטני, מחזק את המערכת החיסונית ואף מסייע בהתמודדות עם תופעות לוואי של כימותרפיה והקרנות.

טיפול טבעי בסרטן באמצעות תזונה נכונה: קיימים סוגי מזון שצריכתם גורמת לתהליכים הסרטניים להיות יותר פעילים ואגרסיביים ולעומת זאת קיימים סוגי מזון המכילים בקרבם חומרים אנטי סרטניים. לכן, יש לעבור תהליך של שינוי הרגלי תזונה, להימנע מסוגי המזון המזיקים ולהתרכז בסוגי המזון הבולמים את התפתחות התאים הסרטניים.

שינוי הרגלים: מחקרים רפואיים עדכניים מראים כי ניתן לבלום התפתחות של תאי סרטן בעזרת אמצעים פשוטים מאד-
1. הפסקת עישון
2. הפחתה או הפסקה של צריכת אלכוהול
3. פעילות גופנית סדירה
4. שמירה על משקל גוף תקין

טיפולי גוף-נפש: נמצא כי מצבי לחץ גורמים לפגיעה בתפקוד המערכת החיסונית ומפחיתים את יכולת הגוף להתמודד עם מחלת הסרטן.
חלק מהטיפולים בנושא זה הם: הפחתת סטרס, שיפור הרגלי השינה, מדיטציה והילינג, צ'י קונג, יוגה, דמיון מודרך.

טיפול בתוספי מזון: לוויטמינים, מינרלים, חומצות שומן, חומצות אמינו וצמחי מרפא השפעה מרובה על התפתחות תאי סרטן, על יעילות הטיפולים בכימותרפיה ובהקרנות, ויש להם יכולת להשפיע ולהפחית את תופעות הלוואי של המחלה ושל הטיפולים בכימותרפיה ובהקרנות.

ניקוי רעלים: שיטות פשוטות כמו שתיה מרובה של מים, פעילות גופנית, מזון אורגני וצמחי מרפא ניתן להפחית את כמות החומרים הרעילים בגוף.

טיפולים מיוחדים הניתנים במרכזים רפואיים ייעודיים: טיפולים בשיטות ייחודיות ניתנים במרכזים רפואיים ייעודיים באמצעות טיפולים אלטרנטיביים בסרטן הנמצאים במקומות רבים בעולם וגם בארץ.
במרכזים אלה ניתן לקבל טיפולים אנרגטיים, טיפולים בחמצן, טיפולים בחום = היפרתרמיה, טיפולים בזרם חשמלי ישיר = גלוונותרפיה, טיפולים בעירויים של ויטמין C במינון גבוה ועוד.
ד"ר יוסף ברנר: מבכירי האונקולוגים בארץ. השתלם באונקולוגיה במרכז הגדול בעולם לסרטן, ממוריאל סלואן קטרינג בניו יורק, וניהל במשך 30 שנה את המכון האונקולוגי בבי"ח וולפסון בחולון. כבר לפני שנים רבות הגיע למסקנה כי הטיפולים הקונבנציונליים אינם מספיקים והחל להשתלם ולהשתמש בשיטות טיפוליים אלטרנטיביים בסרטן.
ד"ר ברנר מוכר בעולם כאחד מבכירי הרפואה האלטרנטיבית העולמית באונקולוגיה ומוזמן להרצאות ברחבי העולם. שימש בין השאר כיו"ר הארגון העולמי להיפרתרמיה.
מרכז "ניו-הופ" בתל-אביב: מרכז טיפולים משלימים בסרטן אשר הוקם ע"י ד"ר יוסף ברנר לפני כ-20 שנה בתל-אביב ומספק ייעוץ וטיפולים לחולי סרטן. במרכז ניתנים טיפולים מתקדמים בסרטן בשיטות ההיפרתרמיה, גלוונותררפיה, עירויי ויטמינים ועוד.

error: התוכן מוגן! השקענו המון בכתיבת התכנים שלפניכם, לכן נודה לכם אם לא תעתיקו אותם.
אונקולוגיה סרטן ריאה

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

על הספר של ד"ר יוסף ברנר

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

Call Now Button