fbpx
חידושים ומחקרים בטיפול בסרטן

מחקרים- היפרתרמיה לטיפול בסרטן

סרטן השד

אירגון חקר הסרטן העולמי NCCN (National Comprehensive Cancer Network) פרסם הנחיות לכלול את הטיפול בהיפרתרמיה כחלק אינטגרלי בטיפול בסרטן שד, לאחר שסקירה של כל המחקרים בתחום בין השנים 1987-2015 הראתה כי היפרתרמיה מגבירה את יעילות הטיפולים הקיימים.

אירגון NCCN כולל את 27 המרכזים הגדולים ביותר בארצות הברית לחקר הסרטן.

סרטן הלבלב

אירגון האונקולוגים האמריקאי ASCO (American Society of Clinical Oncology) פרסם תוצאות  מחקר ב2017 בו נמצא כי הוספת היפרתרמיה לטיפול כימותרפי בחולי סרטן לבלב גרורתי מכפילה את יעלות הטיפול.

ASCO הוא איגוד הרופאים האונקולוגיים הגדול והחשוב בעולם. בארגון זה חברים למעלה מ- 100,000 אונקולוגים, והוא המוביל את החידושים במלחמה במחלת הסרטן.
 

אוסטיאוסרקומה

מחקר שפורסם בכתב העת היוקרתי Nature- כתב העת הוותיק, המפורסם והמצוטט ביותר בעולם המדעי- הראה כי הוספת היפרתרמיה לטיפול הכימותרפי בחולי אוסטיאוסרקומה מכפילה את יעילות הטיפול, מקטינה את הסיכוי להתקדמות המחלה ומעלה את תוחלת החיים של המטופלים מ6 שנים בממוצע ל15 שנים בממוצע.

מלנומה גרורתית

במחקר שהשווה בין שתי קבוצות חולים במלנומה גרורתית, שיעור הבקרה המקומית של הגידול בקבוצה של מקבלי טיפול משולב בהיפרתרמיה והקרנות היה 46%, לעומת 28% בקבוצה שקיבלה הקרנות בלבד

סרטן הקיבה

מחקר שנערך בסין על 118 חולים בסרטן קיבה מתקדם, השווה בין קבוצה הקיבלה טיפול כימותרפי בלבד לטיפול משולב עם היפרתרמיה. הקבוצה שקיבלה היפרתרמיה הראתה 70% אחוזי הצלחה מול 40% בקבוצה שקיבלה כימותרפיה בלבד

סרטן המעי הגס- קולורקטלי

במחקר מ2015 שהשווה בין שתי קבוצות חולי סרטן קולורקטל גרורתי, ניתן לראות כי בקבוצה שקיבלה היפרתרמיה חלה נסיגה במחלה וכיווץ בקוטר הגרורות (על אף שהממוצע ההתחלתי של קוטר הגרורות היה גבוה יותר בקבוצה זו טרם תחילת הטיפולים), לעומת קבוצת הבקרה שלא קיבלה היפרתרמיה שבה קוטר הגרורות גדל.

error: התוכן מוגן! השקענו המון בכתיבת התכנים שלפניכם, לכן נודה לכם אם לא תעתיקו אותם.
אונקולוגיה סרטן ריאה

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

על הספר של ד"ר יוסף ברנר

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

Call Now Button