fbpx
טיפול בסרטן ללא כימותרפיה

טיפולים טבעיים בסרטן: טיפול בסרטן ללא כימותרפיה

חולי סרטן רבים פונים אלינו להתייעצות לאחר שקיבלו ייעוץ אונקולוגי הממליץ להתחיל טיפולים בכימותרפיה. חלק מהחולים פונים אלינו בבקשה לקבל ייעוץ האם וכיצד ניתן להימנע מטיפול זה ולקבל טיפול טבעי בסרטן, טיפול בסרטן ללא כימותרפיה.

במרכזנו ניתנים טיפולים אשר יכולים לתת מענה למטופלים אלה- טיפול בהיפרתרמיה, ריפוי סרטן באמצעות גלי חום, וטיפול בעירוי ויטמין סי בריכוז גבוה. טיפולים אלה יכולים להחליף את הטיפול הכימותרפי או להשתלב בטיפול הקונבנציונלי ולהגביר את יעילותו.

 

הטיפול בכימותרפיה ניתן לחולים ב 3 מצבים:

1. לאחר ניתוח להסרת הגידול כטיפול מונע לשם הפחתת הסיכוי להישנות הגידול- טיפול אדג'וונטי.
2. לפני ניתוח להסרת הגידול, כאשר הגידול גדול מדי כדי להקטין את הגידול ולאפשר את הניתוח- טיפול ניאו-אדג'וונטי.
3. בחולים אצלם המחלה התפזרה בגוף בצורת גרורות ויש להשתמש בטיפול כמו כימותרפיה המוחדרת לגוף ומגיעה לכל נקודה בגוף שם יש חשש לגרורות.

חולים פונים לקבל טיפולים ללא כימותרפיה ממספר סיבות:
1. חולים החוששים מתופעות הלוואי והנזקים הנגרמים לגוף ולנפש מהטיפולים בכימותרפיה.
2. חולים אשר מיצו את כל סוגי הכימותרפיה היעילים.

טיפול בסרטן ללא כימותרפיה

כאשר שוקלים את השימוש בכימותרפיה יש לשקול את יעילות הטיפול לעומת הרעילות.
במצבים בהם יעילות הכימותרפיה היא גבוהה מאד ניתן להשתמש בה למרות הרעילות. דוגמא טובה לכך הם גידולי אשכים. גידולים אלה, גם כאשר שולחים גרורות לבטן, ריאות ואפילו מוח, ניתנים לריפוי מוחלט באחוזים גבוהים (למעלה מ 90%) בעזרת כימותרפיה אגרסיבית. לכן למרות הרעילות היעילות של הכימותרפיה במחלה זו היא כל כך גבוהה שמומלץ להשתמש בה.

טיפול בסרטן ללא כימותרפיה ויטמין סי

במצבים בהם יעילות הכימותרפיה מוגבלת, יש לשקול את השימוש בכימותרפיה לעומת הרעילות שלה. במצבים רבים הטיפול בכימותרפיה משפר את סיכויי ההישרדות של החולה בשבועות ספורים בלבד. חולה אשר קיבל את המידע המדויק יכול לסרב לקבל את הכימותרפיה ורבים מהם פונים לייעוץ לחפש דרכי טיפול אחרות.

חולי סרטן רבים קיבלו כבר מספר סוגים של כימותרפיה הנחשבים ליעילים במחלתם, אך אשר אינם יעילים יותר עבורם. בבית החולים מציעים סוגי כימותרפיה נוספים בעלי סיכוי נמוך לעזור. חולים אלה מחפשים טיפול חדשני לסרטן ללא הרעילות והנזקים.

טיפולים אלטרנטיביים בסרטן ללא כימותרפיה

במצבים בהם ניתן לשקול טיפול בסרטן ללא כימותרפיה ניתן להשתמש באמצעים הרבים הקיימים במסגרת הרפואה המשלימה-אינטגרטיבית בסרטן.

קיימים חומרים טבעיים רבים שניתן להחדיר לגוף בעירויים והם בעלי תכונות אנטי-סרטניות. עירוי תוך ורידי של ויטמין C במינון גבוה משמש ככימותרפיה טבעית ופועל כנגד תאי סרטן ללא פגיעה בתאי הגוף הבריאים. בעירויים אלה ניתן להשתמש בחומרים נוספים כמו DCA, ארטסונאט, אמיגדלן, היפריצין ועוד.
לתוספי מזון רבים הניתנים דרך הפה יש תכונות אנטיסרטניות ומחקרים רבים מצביעים על ההשפעה של תוספים ספציפיים על סוגי הסרטן השונים. לדוגמא, בסרטן לבלב יש ערך רב לטיפול במלטונין, חומצה אלפא-ליפואית, קורקומין, נלטרקסון, גנסטאין, סלקוקס, תה ירוק ועוד.

טיפולים אלטרנטיביים לסרטן נוספים הם: שינוי הרגלי תזונה, פעילות גופנית, מדיטציה, טיפול בחמצן, דמיון מודרך, יוגה, צ'י קונג ועוד. בנוסף לכך טיפולים באמצעים פיסיקליים כמו היפרתרמיה וגלוונותרפיה נמצאו יעילים כחלק מהטיפול בסרטן ללא כימותרפיה.

חולי סרטן המסרבים או שאינם מסוגלים או יכולים לקבל טיפולים בכימותרפיה, יכולים להיעזר בשיטות רפואה אינטגרטיבית בסרטן בטיפולים טבעיים ללא כימותרפיה.

error: התוכן מוגן! השקענו המון בכתיבת התכנים שלפניכם, לכן נודה לכם אם לא תעתיקו אותם.
אונקולוגיה סרטן ריאה

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

על הספר של ד"ר יוסף ברנר

הספר "תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת" שנכתב ע"י ד"ר יוסף ברנר, מייסד המרכז הרפואי שלנו, הוא ספר המידע הנרחב ביותר ברפואה משלימה לחולי סרטן, והוא זמין לרכישה טלפונית או דרך חנויות הספרים המובחרות.

Call Now Button